Ung och sund!

I sommar ska jag se snygg ut, och inte som en strandad val..... Men älskar ju att stå på crosstrainern så den kommer bli använd också, det kan jag lova. Ska ta en stund varje dag och sen öka minutrarna.. Brukade stå 45 minuter när jag var i bättre skick, så det kommer nog, min blivande stund som ung och sund igen. :)

Förresten, hittade en gammal fleece-tröja här i storlek 38, som jag kan ha, från HM, det bevisar åter igen att dom förminskat storlekarna drastiskt senaste åren. Skulle jag prova en fleece-tröja nu så behöver jag 42 i storlek.......

SJUKLIGT IDEAL i dagens samhälle säger jag bara som förminskar kläderna till barnstorlekar ta mig fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0