Tattoo Sara!

Hej kära bloggen! (moa ha ha)

Har just varit och fixat till min svala ytterligare, var inte riktigt nöjd förut, men nu blev den jättefin, kanon. Tack så mycket Jonas Ran Hansen på Jinx Tattoo och Kim som också hjälpte mig förra gången med den!

Funderar på att köpa något fint och ge dom på studion som tack- det är dom värda!

Nya planer är på g- men inte beställt någon tid. Ska jag ta pengarna från pappa på tatueringar eller resa.. Hm.. ;-) Om jag ändå kunde få tillbaka mina 700 pix från en viss X-darling skulle det underlätta lite just nu, inte mycket pengar på kontot kvar.. Men han fortsätter visa sin frånvaro- SUCK!..

Så jävla dålig stil är vad det är, men ta mina pengar bara, gör det om det känns bra i ditt samvete..... Kan inte sluta tänkapå det här eller honom. FAN FAN FAN!!

Nej nu ska jag fortsätta lyssna på Marie Fredrikssons "best of skiva" och skura vidare på torktumlaren och tvättmaskinen så dom blir fräscha igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0