Much done today! :)

Kom för sent till tatueraren så jag missade min tid men fick en ny...    =(
Sydde till lite söndriga klädesplagg
Käkat gröt
Dammsugit
Dammtorkat halva lyan
Packat tradera-paket och skickat
Tvättat två maskiner tvätt
Tagit t-banan till Högdalen
Varit på Specsavers och beställt tid för undersökning och provat brillor.
Varit på Jysk och handlat två nya huvudkuddar
Handlat mat på matdax
Bäddat rent i sängen
Diskat

CHECK!


*Hunnit med mycket idag!! *puh* Känns väldigt väldigt skönt!! =) Sol var det idag också, säkert därför jag delvis känt sån energi. Sen att jag ätit blodpudding igår och i förrigår gör JÄMT att jag mår så bra, massor av JÄRN i det.. Så har bestämt mig för att alltid äta det två gånger i veckan framöver!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0