Magdansa!

Saknar Egypten och utlandet. Att gå barfota i sanden och i tofflor. Mina supersköna rosa asfula "foppa-tofflor" som iofs Kasper har börjat käka upp nu.. Men ey, dom kostar 50 spänn i utlandet, och han får hellre käka på dom än mina nya tre par Nike:s...

Här är jag i en butik och prövar dansa magdans i en magdans-outfit. Jag och Jeanette hade skitkul där inne, och butiksägarna också för den delen..!! ha ha.. Dom var helt fascinerade av oss svenskar, och en man på den här affären, höll på ta på mig hela tiden, så jag fick ryta ifrån; "DON´T TOUCH ME"- första gången jag var där.. Men dom är ju så, lite mer deras kultur med kroppskontakt, men jag hatar när nån rör vid mig som jag inte känner. Jävla äckel!...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0