godisgris just nu..

Jag råkade glida till Gullmarsplan i skitvädret och köpa godis för 100 spänn... SHEISE- har aldrig någonsin, inte ens när jag var liten köpt godis för så mkt pengar på en gång. Brukar köpa typ ett hekto lösgodis max men idag blev det 4 hekto lösgodis och 4hg naturgodis + 2 chokladkakor...... Lyxade till med en Göteborgs Rapé också, så nu e kvällen gjord med godis å snus!!

JAMJAM!!
Och vet ni vad, fick ett brev om att min CROSSTRAINER är här, så det blir att köpa en matta den kan stå på, bära upp fåtöljen till vinden och välkomna postgubbarna från DHL som leverar den hem till dörren.. :) Mindre kul med mitt superdåliga tålamod är att skruva ihop den dock.. Kanske får bjuda över Behm att hjälpa mig skruva, så kan han få en massage som tack!.. hi hi.

Salmiakmatta Fruktnappar

 Dumle, som jag en gång när jag var 14 föråt mig på... Fick ett kilo från taxfree som jag käkade och käkade.. Urk.. Men nu är det gottgott igen! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0