Min dator är konstaterat död..:( Var hos...

Min dator är konstaterat död..:( Var hos en asschysst servicegubbe här bredvid, säkert en å en halv timme. Han tog isär den å kollade allt+att han la över min hårddisk på en ny extern hårddisk, bla bla, visade hur den fungerar o vad jag kunde o skulle köpa för ny, kollade och jämförde affärer på nätet och gjorde typ allt! Berättade massor om vad som är bra o inte.. Allt detta för en hundring! Bara att lämna in o undersöka via onoff kostar 795kr liksom :) jävla schysst gubbe det där..helt salig över hans grymma service. När jag frågade när jag kom in så sa han att dom tar en undersökningsavgift på 295:- och när vi insett att det tyvärr är moderkortet- lika med dator paj paj- o pratat om allt mellan himmel o jord, t.e.x att folk frågar om han kan utbyta tjänster i natura och att hans kvinnliga tekniker är flata, till att han frågade snällt så jag inte hade några hemliga foton på datorn när han skulle visa hur han fört över alla mina filer till den externa hårddisken.. Han berättade att dom sett allt där i datorer dom fixat och förtydligade att både han o tjejteknikern bara skulle uppskatta mina former, så jag sa- vad bra då ska jag gå och köpa nya kläder då! Meddelade också att jag inte hade något att dölja på datorn.. Ha ha. Men ja tyvärr måste jag köpa en ny dator nu då för 6 papp. Alltid roligt med nya tekniska prylar men inte så kul ekonomiskt.. :( tror jag ska ringa min sjuka snåla pappa å fråga rakt ut om jag kan få en ny dator av honom.. ;-) vad fan gör man liksom.. Ja ja. Det var det. Så JÄVLA precis oxå att garantin är ett år o jag haft den ett halvår över det.. Gah. Måste ringa några samtal och sen gå o avboka min tatuering jag skulle göra imorgon. Snyft. :( lr vet inte hur jag ska göra nu..fan oxå. Ja ja. Det löser sig väl. Nu kom jag på något, jag ringer min farbror som är miljonär och gullar lite. Men jag antar att jag får lösa det själv som vanligt. Är ju inte en person som nånsin bett om pengar men nu skulle jag fan kräla i lera i några mil och käka kackerlackor för pengaroch smöra som fan. Alltid värt ett försök. Hjälp deprimerade sara liksom... Well well. Fortsättning följer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0