Tequila-race?

Tre möss sitter i en bar och skryter för varandra.

Den första musen sveper en Tequila och säger:
- Jag brukar leka med råttfällan. Jag springer in i den med avsikt och låter den smälla igen. Jag tar tag i pressjärnet och häver den fram och tillbaka tjugo till trettio gånger...
Han sveper en Tequila till och tittar på de två andra mössen..

 Den andre musen sveper en Tequila och säger:
- Det där var väl inget att komma med!! Jag brukar borsta tänderna i råttgift och sniffa pulvriserade arseniktabletter..!!

Den tredje musen suckar högt, sveper sin Tequila och reser sig upp och går därifrån.
De två andra mössen tittar snopet på varandra och vänder sig mot den tredje musen och frågar:
- Vart ska du ta vägen då?

Den tredje musen stannar upp och säger:
- Jag ska gå och sätta på katten......

Kommentarer
Postat av: Sandy

Hahaha! Fan vilken rolig!

2010-01-05 @ 21:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0