Att koppla bort och koppla av!

Sovit 16 timmar i natt förutom några kisspauser. Gick och lade mig 23:30 och sov till 15:30- och det var väldigt välbehövligt. Tänker göra samma sak ikväll, i säng tidigt och sova så länge jag känner att min kropp behöver!!

Tagit paus från msn och telefon just nu, förutom ett samtal idag och några sms- okej, jag erkänner- jag är sms-missbrukare- men inget chattande på ett tag och har nog skickat max 5 sms idag-en vanlig dag kan jag nog slänga iväg 30st om inte mer, utan problem, dock liiite problem nu med de långa akrylnaglarna jag gjort.... Blev tvungen att korta ner tumnaglarna lite så jag kan messa..... ha ha!! Har 3000 fria sms i månaden med Telenor Kontant/Messa mera -så de e bara tuta å köra på sms-fronten när jag vill... Ska dock skicka nåågra sms till för att höra om mina närmaste vänner är okej, inte bara jag som har det jobbigt just nu dessvärre. :-(


Men nu behöver jag vara själv och komma ifatt mina egna tankar och min själ...Idag har jag bara kopplat bort och kopplat av och tänker fortsätta så!

Förjävla nödvändigt och skönt!!

Peace, Hope, Love.

/sara/

Kommentarer
Postat av: glittris!

Bra! Du måste ta hand om dig vännen! Annars får jag komma och leka sköterska och pyssla om dig... Kram

2010-01-05 @ 23:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0