Åhhhhhh vad glad jag är!

Vi ska troligen mötas upp runt ca 14 på fredag vid Globen t-bana och gå hit sen å se hur det funkar.. Perfekt, för då har jag en anledning till att städa upp här rejält tills jag får besök också... :-) Ska iväg med Cindy och fixa nya akrylnaglar i Stinsen/Häggvik på torsdag+shoppa lite, sen det här på det. Jippie!

MEN nära skjuter ingen hare, jag ska väl inte ropa hej..... förrän jag är över bäcken.... Hoppas det går bra. Lite tveksam för jag hade ju en amstaff-valp på besök för ca 2 år sen, då gömde sig Kasper bakom gardinen en halvtimme efter hunden lämnat min lya.. Men valpen ville gå fram och leka och Kasper var inte beredd och blev inträngd i hörnet i hallen, så han fräste till rejält, reste ragg och sen sprang han upp på bordet och bakom gardinen och förblev sittandes där, men det vore ju löjligt om han ska bli rädd för en liten chihuahua kan man tycka, men man vet ju inte vad katter tänker som inte träffat en hund förut.. Min lya, Selma och balkongen m.m är ju hans värld.. Så vi får se..  :)

Åh vad roligt vad glad jag är nu!
=)

Satsu




Kommentarer
Postat av: Anonym

Näää vad kul! Hoppas, hoppas det fungerar med katterna och så. vilken liten söting!

2010-01-27 @ 22:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0