ZZZZZZZZzzzzzz

Vaknade 15:20, missade alltså läkartiden som var kl 15..

Kanske något undermedvetet för jag kände verkligen att jag skulle vilja avbokat den idag då jag fortfarande är trött sen i torsdags- men tänkte att det kan jag inte göra för jag måste dit och få lite nya recept och berätta om hur det var i Huddinge. Tänk om jag inte får nån ny tid och att han slutar imorgon. (ja, han ska lägga ner sin mottagning inom kort..) GAH, blev helt förskräckt när jag såg att klockan var 15:20. Hade en tanke om att bara slänga på mig något och åka iväg, men hade ändå inte varit där förräns kl 16 då och då skulle han förmodligen haft en ny patient.

Hade snoozat och snoozat och har för mig att jag ställde om klockan på mobilen, plus att jag hade ställt väckning på min hemtele också- ändå kom jag inte upp idag, bara somnade om tydligen. :(  Känns som jag bara skulle kunna sova vidare nu också tills imorgon och känns som det måste bero på stresssyndrom, för igår var det ju full lucka här hela e.m och kvällen; idag är jag så trött att jag inte orkar nånting känns det som. Och det är vanligt att man funkar så vid stressyndrom. :(  

Vilken jävla "tur-dag" jag verkar ha idag då.. Hur ska den här kvällen sluta? SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0