Tukkeranne tull-lista igen då!

Namn: Sara
Piercingar: 8 i öronen, haft navel, ovanför läppen- och under läppen förut..
Tatueringar: True Love vänster underarm, hjärta m vingar höger underarm, "sol" med symbolen för mitt stjärntecken kräftan i på höger vrist samt en svala&ankare med texten hope i nacken.. Fler kommer!
Längd: 1.65
Skostorlek: 37
Hårfärg: Original blondin men färgar det numera rött, passar mitt temperament bra.... ;-)
Fräknar: Japp och får masssooor om jag solar.. och tycker det är jättefint faktiskt!

Kär? Nej
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja i en större lägenhet..
Tycker du att du är attraktiv? Ibland är jag jävligt snygg, ibland är jag superful! Jag är inte vacker utan spackel iaf kan jag ju lugnt säga! Tyvärr!.
Dricker du? Såklart jag gör..
Röker du? Nej tack. Snus är min last..

Vilket schampo använder du? för tillfället Dumbe Blond för slitet färgat hår.. luktar ljuvligt!
Vilken parfym använder du? Har nog 10 st olika ca.. i mitt badrumsskåp så hittar du bl.a parfymer från Dolce Gabbana, Sara Jessica Parker, Christina Aguilera, Clinique, The Body Shop, Bruno Banani, Paris Hilton m.m.. 
Vad är du rädd för? mig själv ibland..
Gillar du att tvätta? Nä inte direkt, men tvättar hellre än diskar och dammsuger..
Gillar du berg- och dalbanor? Skulle gärna åka jorden runt och prova alla som finns!! Love it!

Senaste…
Filmen du hyrde?
hyr inte filmer
Filmen du köpte? kommer inte ihåg, var längesen nu, men skulle vilja ha alla filmer med Juliette Lewis och alla med Jack Nicholson.. och alla gjorda av Quentin Tarantino
Låten du hörde: nånting jag spelade i förrigår av Guns N Roses..
Låten du laddade ner? ALBUM; Miss Li:s The Best of album eller vad den heter, skitbra!!
Personen du ringde? Ola
Personen som ringde dig? Mamma
TV-program du såg? Sverige pussas och kramas
Person du tänkte på? dum fråga, tänker på flera hela tiden..

Favorit…
Låt: Don´t cry Guns N roses
Sak att göra: Dansa är kul och gör det för sällan nuförtiden.
Sport: Styrketräning, boxercise
Dryck: cola light
Kläder: mina många kära mysbrallor eller baggyjeans, luvtröja, mjukis-sockar..
Film: Livet från den ljusa sidan med Jack Nicholson är en.. Into the wild är en annan.. Finns sååå många bra!
Bil: skulle nog vara en gammal Cadillac då..
Serie: helt insnöad på Hell´s Kitchen- love Ramsay!

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke?
jajjemän
Gråtit över en flicka? jo
Ljugit för någon? jo det har jag, vita lögner, men annars gillar jag inte lögner.. är rätt rakryggad där!
Varit i slagsmål? ja, jag dunkade ner en tjej några gånger i backen, men hon förtjänade det... annars inget jag är stolt över. Dumt dumt med slagsmål!
Blivit arresterad? ja tyvärr och tagen till fyllehäcken..
Träffat någon från internet IRL? Absolut, både dejter, pojkvänner och nya vänner!

Antal…
Gånger ditt hjärta brustit?
Mitt hjärta har bara brustit än så länge tyvärr..
Hjärtan brustet på grund av dig? Är nog en hel del om jag tänker efter..
Tjejer du kysst? dom flesta i min vänkrets faktiskt.. gillar att kyssas :)
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Nån över nätet på Facebook då lite sporadiskt
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Nån gång kanske, grattis-grejjor tror jag om jag inte minns fel

Senaste…
Boken du läste
? Har börjat läsa The Secret nu.. men det går trögt.. läser allt för sällan!
Personen du fick e-mail av? får så många varje dag så jag vet faktiskt inte :)
Personen du fick brev av? Mamma 
Personen du fick sms av? Cindy
Gången hela din familj åt middag tillsammans? På juldagen.
Saken du köpte? förutom mat så var det väl en bunt handväskor o jox jag själv ska ha + sälja vidare

Vad har du gjort idag?
Sovit, hämtat paket på turken runt hörnet, suttit vid datorn sovit, bloggat, ätit...
Brukar du svära mycket? så inåt helveTTTTTe.. :-( dum vana som jag inte tänker på + att jag är en bitterfitta när jag mår dåligt och blir förbannad jävligt lätt...
När stiger du upp på morgonen? Nu är det tyvärr runt 15-16 tiden på dagarna..
Vad har du på dig? mysbrallor, bh, trosor, tischa och luvtröja
Vad ska du göra ikväll? kvällen är slut, nu är det morgon.. ska väl kolla lite Hells Kitchen på datorn..
Vad är du allergisk mot? pollen och pälsdjur (yes jag har två katter-*trotsar vidare*), laktos

Använder du hårspray? i luggen mest om jag ska dra den åt sidan, annars sällan
Kan du stå på händer? nej fy fan, balans är inte min grej...
Håkan Hellström eller The Ark? INGEN, hate Håkan Hellström verkligen och The Ark, nej tack..
Salt eller socker? salt.. sen socker.. eller tvärtom.. ;-)
Gillar du ketchup? japp men föredrar stark senap..
Är du glad nu? Nej
Var du glad igår? Nej, var mest psykad och ARG.. och ledsen, men med Cindy kom det några skratt som förgyllde delar av dagen!
Vad dansar du till? det mesta som har nån slags dansrytm..
Stockholm är… ? Vackert på sommaren, hemskt på vintern! Stressigt som fan och mkt spydiga människor (vad fan gör jag här undrar jag ibland mer och mer..)
Göteborg är… ? ett ställe jag knappt besökt faktiskt, förutom utanför-men gillar människorna där, jäkligt positiva!! Planerar att åka dit när jag mår bättre i vår.. =) Jag har dejt i Balder på Liseberg om jag vill.. ;-)
Kan du sjunga? sjunger riktigt dåligt men gillar att göra det..
Spaghetti eller makaroner? Färsk italiensk pasta på nån bra restaurang.. mrauuuuu vad gött!
Land du vill besöka? ALLA länder jag inte varit i.. så jag har det jag gör i framtiden....

Jaha och inte vart man nå klokare av det här!?

Nu ska ni få se ett youtube-klipp med Björn G från Sverige pussas och kramas, om singellivet.. ha ha..Riktigt roligt enligt min sjuka humor- men sjuk humor är den bästa såklart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0