As good as it gets

Ska fan i mig impuls-kollaAs Good As It Gets nu kom jag på! (Livet från den ljusa sidan) Min favorit Jack Nicholson och njuta, för jag älskar den filmen, den är en väldig favorit och har varit sen jag såg den första gången.. och jag vet inte huuur många gånger jag sett den, men den är alltid lika bra!! 

Den borde få mig på bättre humör!!

Hade jag varit lite äldre, känd och bott i staterna hade jag friat till Jack direkt, ja efter jag friat till Josh Holloway då såklart- han är min drömprins som ni vet... ;-) för jag kan inte välja där faktiskt.. Jag skulle fria till båda... ;-)

**************


"Always look on the briiiight side of life-da da, da da da da da daaa!! Always look on the right side of the life...da da, da da da da da daaa!!"

(ska försöka tänka på det och läsa i mina "tänk positivt-böcker" sen!!)




Kommentarer
Postat av: Smulan

Satt just och funderade på om det var Nicholson som spelade Beetlejuice, men när jag googlade så var det inte han utan Michael Keaton. Kommer ihåg att jag hade en liten förälskelse för Beetlejuice. Och vad säger det om mig då???? Jag gillar alltså killar som är extremt irriterande, jobbiga, konstiga (milt uttrykt)och störda. Jo jag kom på en till. Fred i "Släng dig i väggen Fred". Honom gillade jag också. Utseendet ska vi ju inte ens prata om, men jag tyckte dom var gulliga och tilltalade mig. Mitt motto var nog "ju konstigare desto bättre"

Jag har ett litet skvaller att dela med mig till dig förresten;)

Kram

2010-02-13 @ 21:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0