Trygghet kallas det..

Ska kolla runt efter nya glasögonbågar på lite olika nätsidor nu, samt att jag måste köpa nya linser kom jag på.. Måste fixa en tid hos optikern för en ny synundersökning, tror jag fått sämre syn, eller märker att jag fått sämre syn snarare.. :( Trist men sant.

Men nya glasögon e kul, om jag hittar några fina.. :)

Jag är så himla "trygg" i mig själv på ett sätt, skulle det finnas likadana som jag har fast svarta eller något liknande så skulle jag välja dom direkt, precis som när jag shoppar kläder, de få gånger jag gör det, hittar jag en favorit-top så köper jag gärna två i olika färger.. Sån är jag.

Trygghet kallas det, om jag ser bra ut i något så varför inte!? ;-) Har en hel del kläder där jag har dubbla uppsättningar för jag gillar dom så mkt.

3 st såna här Svea-tröjor har jag.. I love them! En sån marinblå som på bilden, en röd och en gul.. Såg dom inte på Sveas hemsida, så kanske har dom slutat tillverka dom, men hoppas inte, för jag vill ha fler.. Skulle gärna ha en i grönt och en i grått också..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0