Stolt jag.

Vet ni vad förresten!? Jag e fan stolt över mig själv vissa stunder!

Jag kom på att jag hade kopior på gymnasiebetyget i "viktiga pärmen" som jag kallar den, så jag tog dom
och skickade in till komvux äntligen, så nu får jag hoppas jag kommer in på distanskursen!

Borde komma in då jag fick 4;a i Naturkunskap A och borde klara av det då det betyder att jag kan sitta hemma framför datorn mestadels och plugga när jag vill, förutom några gånger i skolan då.. Även om min koncentration inte är den bästa just nu, så hoppas jag- eller nä menar att jag ska klara av det!! Det gör att jag senare kan söka in till antingen hudterapeut eller apotekstekniker-utbildning bl.a. som jag tycker låter intressant. Börjar ju kunna en hel del nu om X antal läkemedel.. trevlig är jag oftast också och servicevänlig som faan, när jag mår bra.. och målet är ju att få rätt hjälp, rätt medicin och att börja må bättre och bättre!

 ;-)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0