Skrik i en kudde!!

Till nånting roligare mitt i all skit; samtidigt som jag skrev nu så var det "Sverige pussas och kramas" på tvn.. och jag fick mig några riktigt härliga asgarv, fan vilket roligt program, det måste jag ladda ner!! 

För trots att jag mår skit, så har jag iaf humorn kvar om det händer något, eller om jag ser något roligt, och det är jag glad för.. Nu är det också kanske så att jag asgarvar för jag är så utmattad.. men väldigt kul program med min typ av sjuka humor..

När jag är riktigt trött så antingen gråter jag, eller så kan jag börja asgarva. Ni vet som när man är full!? Igår efter att mamma ringt, var jag så upprörd, aggressiv, mentalt övertrött och psykad att jag tog en kudde och skrek ut i.. Ja för att inte störa grannarna... 

(jo det är sant, var tvungen att bara skrikaaaaaaaa ut "i" en kudde, alla känslor och det funkade för stunden... Bli av med aggressioner...)

Nåväl. Jävligt trött nu och har frysit hela dagen, febrig, men som sagt skönt att skriva av mig skiten!! Nu ska jag äta något, fast jag inte ens har lust med det längre, och då är det illa när jag inte vill äta.. Blir mest illamående bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0