Shame.

Mitt hjärta blöder, och jag bröt ihop en halvtimme. Ilska, sen kom tårarna, ångest, svårt att andas och hyperventilering.

Efter två lugnande och två starka sömntabletter känner jag ändå inte mycket effekt, eller att jag kan sova. Jag vill sova, men bävar, för i natt kommer dom hemska mardrömmarna komma, jag vet, och det känns som natten blir tung. :-/

Har jag överreagerat, eller har jag tagit rätt beslut? Jag tror jag gjort rätt, men det känns tungt nu.. :( För jag vill inget annat än att ha en bra relation, ett bra förhållande, men denna hatkärlek verkar ha nått sitt slut. Jag orkar inte hur länge som helst. Så fort vi bestämmer oss för att vi är ett par offentligt så börjar skiten, var bra  innan, även om jag gått upp i varv för lilla minst och darling fick ta massa skit, men just nu hoppas jag bara han skäms, för det bör han.  Det är slut med mitt mjäkande.

Jag är värd en MAN.. en äkta ärlig trogen man... och förlåt M, men en man är du inte och kommer inte förbli.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är verkligen värd en underbar och trogen man, och jag hoppas att du snart finner honom.

Att avsluta ngt, oavsett hur det varit är nog alltid tungt på ett eller annat sätt, minns hur jag själv mådde när jag dumpade ett otroget as, tog på mig skuld själv osv, men tiden gick och jag insåg att det var han som hade all skuld och att jag fattat rätt beslut.

2010-02-08 @ 12:39:10
Postat av: Cindybindy

Ja du är värd en riktig man vännen!Blir ledsen att se på hur han behandlar dig, men som du skriver man måste inse själv. Till slut tar det stopp. Finns här som stöd och dömmer inte oavsätt vad du bestämmer dig för. Kram

2010-02-08 @ 13:09:03
URL: http://glitterskatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0