OkeY Cindy- here you are!

Vilken svordom använder du mest? Faaaan eller kuken..
Äger du en iPod? nej och kommer nog inte göra heller
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Just nu är den inställd på 11:30, men klarar aldrig att kliva upp så "tidigt" just nu..
Hur många resväskor äger du? 3st
Använder du flip-flops? Nej jag hatar dom, har inte provat ett par som inte gör ont! :-S
Var köper du dina matvaror ifrån? Hemköp, Lidl, Matdax, Willys hemma och Ica supermarket
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ja, jag älskar att fota, även om det bara är med mobilkameran- men roligt också att ha bilder på sig själv tagna från olika ställen jag reser till och så..
Vilken var den senaste filmen du såg? Dread- en helt värdelös "skräckfilm".......
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Just nu umgås jag hellre med enskilda vänner utan barn, förutom Tess och Lukas då, annars har jag inga barnfamiljer att umgås med här i Sthlm- puh!! :)
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En resa till mig och kompisar och en frisörutbildning..
Har någon någonsin kallat dig lat? oh ja.. mamma tycker jämt jag är lat...
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Så gott som varje natt
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Nationalteatern
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Just nu är jag inne på Hoffmaestro & Chraa, men kan inte påstå att någon är bäst, gillar så himla mycket olika musik, allt efter humör..
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Yes en killkompis har berättat en hemlis- men det är en hemlighet som sagt så den avslöjar jag såklart inte här, men en av mina närmaste vänner vet om den..
När var senast någon stötte på dig? Tror det var igår när jag fick ett "jag saknar dig mess" av mitt X...typ..
Vad åt du till middag senast? Grillkorv och spaghetti med kryddor o smör
Använder du huvtröjor? Jag är huv-tröja-drottningen!! Använder dom varje dag och har massor
Kan du vissla? jajjemän
Vem var den senaste som ringde dig? Okänd i natt 03:54...men jag svarade inte..
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Berg och dalbanor
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Tyvärr ja
Vilket riktnummer befinner du dig i? 08
Tittade du på tecknat när du var liten? Ja, jag älskade Proffessor Baltazar, Bamse, Gummibjörnarna och den där med.. hm kommer inte håg namnet, en sputnik som dom håller på reparerar och ska åka till rymden med... Kommer ni ihåg vad jag menar? En person som hoppar runt på en stylta där också jämt.. ??
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Farsta Centrum- ca 150 butiker, så det är stort!
Hur många syskon har du? ett, Maria, två låtsassyskon; Annette och Roger
Är du blyg inför det motsatta könet? Det kan jag vara, det beror på situationen..men oftast inte
Vilken film kan du alla replikerna till? Kan några i Pulp fiction annars inte så många repliker förutom härliga Gordon Ramsays i Hells kitchen.. Fuck off u ugly cow!!! =)
Äger du några band t-shirts? Nej inte en enda
När flög du senast? 18 december hem från Hurghada/Egypten
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4
Läser du för skojs skull? Inte så ofta men ska bli bättre på det..
Pratar du några andra språk? english
Diskar du din egen disk? Ja vem fan skulle annars diska...?
Har du gråtit offentligt? Ja det har jag..
Har du en stationär dator eller en laptop? laptop
Försöker du alltid lära dig nya saker? Det är roligt, men är rätt dålig på det
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? yes, vill göra ett lyckolöver för tillfället..
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Gärna- men jag är väldigt jämlik i den frågan och erbjuder mig alltid att betala för mig själv..!! Jag kan lika gärna bjuda!
Kan du kasta macka? Ja det är väl bara att ta en macka och kasta den, helst på nån idiot.. ;-)
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej men det vore grymt att åka dit nångång!
Vad har du med dig in på bion? helst lösgodis, minipåse med chips och en halvliter cola light!!
Vem var din favoritlärare och varför? Kjelle, min bildlärare i högstadiet, inget slår han. Han var typ hög och full varje lektion, en riktigt rolig och speciell människa! Han gav mig femma i bild också vilket såklart var tacksamt.. :)
Har du dejtat någon av en annan religion? nej men någon med annan härkomst..
Vad har du för väder? Snö
Har du en blogg? Du är inne på den nu...
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Bild, engelska och naturkunskap
Gillar du att flyga? Nej fy fan, X antal lugnande innan jag sätter mig på flyget.. men det börjar gå bättre för varje gång jag flyger.. 
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Ärlighet!
När sov du senast på golvet? nån kväll efter att jag varit i Egypten somnade jag på köksgolvet efter att ha myst med Kasper bredvid mig...
Vilken är din favoritdrink? Bloody mary
Gillar du din boende-situation? Jag älskar området, men vill helst ha en 2a snart..
Vilken är din mammas hemstad? Hemby- Högarna i Jämtland
Din pappas hemstad? hemby- Gisselåsen i Oviken, jämtland
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? minst 10 just nu
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ja väldigt......!!! (ironi)
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Ja, och vi gjorde massa hyss och skit så vi blev rätt ofta kallade till rektorn, vi kallades "tjejerna i åttan".. ha ha- det var tider det.. 
Vilken är din favoritfrukt? Färsk ananas
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? nej tyvärr...
Hur gammal blir du nästa födelsedag? Tjugitretton som Tess säger..
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Stör mig jävligt mycket på särskrivning så som bio salong ist för biosalong, stek panna, ist för stekpanna.. grill korv ist för grillkorv.. osv.. Kanske löjligt men sant! ;-)
Tror du på liv på andra planeter? Ja, pappa har varit med om flera övernaturliga saker bl.a ett "ufo" så, yes, jag tror på det och på honom + hans dåvarande sambo!..
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg? Det börjar på M och slutar på arkus..
Tror du att Gud är man eller kvinna? tror inte på Gud
Vad var det senaste du åt? En strips som jag steker till grillkorven (billig-mans-mat..)
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Kommer bättre överens med killar.. och har alltid gjort, jag är väl lite tomboy..
Hur valde dina föräldrar ditt namn? mamma valde Sara ur bibeln- ha ha vilket skämt va!? Och för att hennes mormors mor hette det i andranamn eller nåt sånt..
Gillar du senap? Starksenap älskar jag och har börjar blivit beroende av!!!
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Tappa aldrig hoppet!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Jag är höjdrädd så det har aldrig känts lockande.. men när du väl gör det är det säkert superhäftigt!!
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Jack Nicholson i vissa avseenden i Livet från den ljusa sidan..
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej faktiskt inte, men tradera köper jag ifrån och fyndar på då och då..
Tycker du om att krama folk? Jag kramar alltid mina vänner när vi ses och jag gillart! :) Mina katter får också stå ut med en del kramar varje dag.. :)
Skulle du säga att du är trendig? Inte det minsta, jag kör på jeans året om.. ;-)
Äger du en digitalkamera? Nej- här borde verkligen svaret vara JA... men inte än. nej..
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Blev jämförd med Samantha i Sex and The City på den tiden man var som slampigast... Kul va!? Men alla har vi varit slampor ibland..
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Nej inte om det inte är jätteviktigt, men är det det, så stör det mig enormt!
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Pojken som kallades det m.fl. verklighetsbaserade böcker..
Tycker du att du är attraktiv? å NEJ DRA ÅT HELVETE vad ful jag är ibland-tur det finns smink- då kan jag ha vissa glansdagar..
Vad är du allergisk mot? Pälsdjur, laktos och pollen! Sen är jag jävligt allergisk mot "svin" också i ren allmänhet... Finns många därute.. ;-) Men grisar är söta! =)
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Tänker på det mer och mer faktiskt och har funderat på att sluta äta kött för djurens skull...
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Ingen aning
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Äh skitsamma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0