Ödet??

Din ansökan är nu registrerad.

Din ansökan innehåller följande kurser:

Naturkunskap B
AB2DNK02, 1:1, 100p, ABF Stockholm, 10 veckor, distans, 22 mars - 30 maj 2010


***********

Äntligen fått arslet ur vagnen- igen........ Sökt två gånger förut och kommit in, men aldrig tackat ja och kommit
iväg förut... Gah. Får hoppas det här går bra, men som jag känner just nu känns det bra. Det här är en distanskurs, så man skulle ha dator och uppkoppling hemma, första gången ska man vara på skolan, sen genomförs en del prov på skolan. Låter bra med distans, jag som är ensamvarg och med min sociala fobi..

OM jag kommer iväg (jag SKA)- kommer det bli roligt med nya klasskompisar för första gången sen gymnasiet och sen make up utbildningen.

Imorgon måste jag iväg och kopiera mina betyg sen gymnasiet och skicka in. Insåg just nu att det är sista dagen IDAG att söka vår-kurserna som börjar i slutet av mars!!

-hm, ödet?? (Ödet att jag kom på just ikväll att jag ska söka naturkunskap B igen och att ansökningstiden går ut om ca 2 timmar... Det märkte jag inte förräns jag skickade in just, att på sidan står det sista ansökn.dag är 3:e februari, trodde det var imorgon men ser nu på mobilen att det är idag..

Ha ha. Kanske det. Det visar sig väl. Mår rätt bra just nu faktiskt. Skön känsla, även om det är för stunden.
Det går upp och ner hela tiden, men är inte lika gråtmild nu iaf som jag var för en månad sen, vilket är jäkligt skönt.





Kommentarer
Postat av: Smulan

På´n igen! Bra, ge inte upp, du kommer lyckas. Jag vet...

2010-02-04 @ 22:04:54
Postat av: Saris Leopardis her self

TACK!! Bra att nån tror på mig :) kram!!

2010-02-04 @ 22:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0