Ni antecknar va!?!

Varit på 25 minuters promenad till BEA i Svedmyra, sen 25min hem.. Sol idag och jätteskönt väder om än lite väl blåsigt.. Hittade lite smått och gott och billigt.. Två kammar för 12kr, 4 märkpennor 12 kr, Nag Champa-rökelse för 19kr!! (Brukar kosta 40-50 spänn i Gamla stan etc.. så jävlar vad glad jag blev :)) Sen blev det en rengöring för ansiktet, fullkornspasta, ädelost, kattburkslock och lite till.

Ni antecknar väl denna intressanta fakta!?

Nu stinker det rökelse här, tur jag är lite förkyld och täppt, för det luktar verkligen starkt, men det luktar gött!!


Påminner mig om den tiden jag dejtade Siw Malmqvist son :)- hans lägenhet luktade som att lukta direkt på den här rökelsen, och fan så snygg han är dessutom, eller han var iaf, men kan inte tänka mig att han blivit ful direkt med åren. Han hade t.o.m tagit hem "pelare" i trä som vägde flera hundra kilo, från Indien, som han hade som sängpelare eller vad man säger.. som lyfte sängen så det blev en loftsäng. Han hade en skitgrym lya influerad av Mexico/Indien, en av dom mysigaste lägenheter jag varit i faktiskt. Fan det är ju pinsamt nu att jag inte kommer på vad han heter, ska kolla på mina singlar med Baba Guesthouse som han sjöng i, vet inte om dom existerar längre, hittar inte nån hemsida på nätet.. Ska kolla.......

Kollade mina skivor nu som jag fått av honom, Henrik Ohlsson heter han, men han har ett smeknamn som jag absolut inte kommerm på nu... Gah vad jobbigt. Men det var ju säkert 6 år sen vi dejtade..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0