Jag skiter i ´t

Har inte hört av en viss person på ja, vad är det, är väl 2v imorgon sen vi sågs och 1v sen sist som vi snackade eller rättare sagt bråkade... Det känns som det här är slutet, och har gjort ett tag nu.. Vad han känner och tycker har jag ingen aning om, det är väl drogerna som hägrar och tar över allt som vanligt i hans liv...Hasch och öl går alltid först... tragiskt nog.. och tanken på mig är borta verkar det som......???

Varför jag stannar?

Jag har inte stannat nu, jag har gjort varken eller faktiskt. Tar dagen som den kommer- orkar inte annat. Men ringa, messa!? Nej, orkar inte det heller nu, jag skiter i´t!

Orkar inte hålla på tjata och bråka längre, jag är värd mer än så!

Kommentarer
Postat av: Cindy

Ja du är värd något mycket bättre! Inser han inte det är han en förlorare. En tjej som dig ska man hålla hårt i, den karl som inte inser det är en idiot... Pöss!

2010-02-03 @ 14:54:46
URL: http://glitterskatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0