Jag är vaken!

FATTA JAG ÄR UPPE OCH VAKEN!!! För första gången på flera veckor jag ser dagsljuset, ja och igår då, men då klev jag upp vid 15 har jag för mig.

Fan känner mig på skitbra humör idag, lyssnar på Hoffmaestro & Chraa och dom kan man inte annat än bli GLAD av! Lovely feeling!

MEN...( tony Irving)- jag är skittrött, men har duktigt ätit min havregrynsgröt med smör och lingonsylt, och ska om ett tag gå till Svedmyra en halvtimme bort och kolla lite. Dom har en nedervåning med lite inredning, och alltifrån duschdraperier till sockar, skor och lampor. Vill ha en ny lampa, eller jag vill ha flera, men har inte råd nu, men när jag får lön blir det nog nån myspys lampa! :)

Är nog så glad trots att jag är pigg för att jag inte behövt översova idag.. Bara sovit 5 timmar, men jag har ju all tid att ta en vila i eftermiddag.

Färgade håret i natt också kl 23, perfekt tid för att färga håret. =) Blev en mahogny, så jag är lite mörkare rödbrun nu, det blev fint faktiskt och behövde lite förändring.

ALLT ska förändras i mitt liv nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0