Full fart..

har det faktiskt varit på mig ikväll! HaLLELUUUJIIHA- utan att kännas jättejobbigt. Jobbigt- ja, men inte jättejobbigt. :) Är nu tvungen att ta en paus och belöna mig själv med choklad, men åter till vad jag åstadkommit ikväll:

Varit på apoteket och hämtat ut medicin sen på ica och handlat några saker. När jag kom hem dammsög jag och plockade undan, och sen- ni anar inte- packade jag upp resväskorna som stått sen 18 respektive 28 december- det ni!! Tog även bort en kartong i hallen med massa prylar som jag svär har stått där i snart ett år.. och Petra brukar alltid på skoj klagande påpeka att jag inte tagit itu med kartongen i hallen... he he.. Men nu du Petra nu är den borta!

Saker går inte fort här inte -men- dom få gånger jag får energi så händer saker på löpande räls.. och då känns det så jäkla BRA efteråt!! Visst skjuter jag undan "tyngre" saker som jag vet att jag borde- men får iaf lägenheten att se fin ut och det är det viktigaste för då trivs jag bäst. Vem vill leva i en enda röra liksom, även om det ofta blir rörigt när man bor i en etta och inte har några stora utrymmen och kan gömma bort saker.. Skrubben får bli en senare fråga, även om jag mår illa så fort jag går in i den, eller går in i, fastnar bokstavligt talat i all röra där inne... ;-) Rensade ju iaf bort massa kläder i höstas och skänkte saker...! Det får bli en liknande aktion i vår, ,när jag får mer energi, för här SKA rensas och skänkas eller slängas! Men inte just nu. Har alldeles för mycket mentalt nu att ta itu med.

Fyllt i ca 70 frågor i min läkarutredning också, skönt, tagit en paus nu som sagt, men ska försöka fylla i lite till senare. Ju fortare jag får in pappren ju fortare kommer jag må bättre och få rätt hjälp tänker jag.. även om det är jäkligt påfrestande med alla dessa frågor. Kräver en jäkla massa jobbig tankeverksamhet nu..

okej det var väl det för tillfället. Nu måste jag vila kroppen å skallen!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0