FärgGLAD =)

Fast den här väskan har jag köpt till mig själv!

Hämtade paket på andra sidan skärmarbrink och tog sen en promenad i Globen Centrum.

I paketet låg denna, en jättefin, helt ny äkta (ja det finns myyycket mycket fula kopior där, så watch out för lurendrejjejarna) Friis & Company-väska som jag köpte för 71kr på tradera. Som hittat kan man ju säga!! Blev jättenöjd, även om jag skulle önskat mera fack/fickor i den, men går ju att sy in fler fickor för hand om jag nu skulle orka det.. njae.. jag får se. Men finfin lila-lin är den iaf..!!
 

De mörklila ränderna är något ormskinnsmönstrat, vilket gör pricken över i- på denna annars simpla väska.

Är väldigt inne på mörklila, mörkblå och mörkgrön just nu, och ja, mörk rosa även kallad cerise.. =) Så härligt att det börjat komma massor av färg, jag blir så glad av det!!




 

Kommentarer
Postat av: Cindy

Fin färg! Har börjat gilla färger mera även lilla jag en så kallad svartrockare... Nä då! Men svart är min favoritfärg på kläder, men tyvärr riktigt tråkigt att bara ha en svart garderob. Fått in lite färg i den.

2010-02-08 @ 13:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0