Bra skit!

Tror ni inte dom fortsätter att ploga upp all snö PÅ trottoaren här ute, ena sidan går det att gå på men inte andra. Jävla muppar.. Stockholmare vet inte hur man handskas med snö......

Var på en promenix förut till Ica Globen, där inne fanns en man/karl/kille som tittade på mig, och vet ni vad, jag tittade tillbaka!! Han liknade SAWYER...(Josh Holloway) *dregglar* okej jag sa, liknade, inte såg exakt ut som, men var jäkligt snyggt ögongodis iaf! Förgyllde min ica-kväll!!

Har bullat upp med massa nyttigheter: vindruvor, körsbärstomater, päron, kiwi och små ostkuber. Jam jam och det mesta är nyttigt av det.

Känns fräscht att inte ha käkat snacks på ett bra tag nu- även om jag har varit GRYMT sugen att köpa hem en påse ostbollar!!

 +  + = Bra skit!!! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0