Ah- fuck off will ya!?

Tar hem säsong 5 och början av Hells Kitchen säsong 6, men eftersom det inte är så superaktuellt längre så är det få som seedar och jag blir så less, för jag vill ha min "dagliga" kvällsranson av sexiga Ramsey och hans roliga utskällningar och skratt!

I need u in my life Ramsay!

Här nedan lite citat som jag kommer på för tillfället,, he he..


*Ah- come ooon!! Is this the best u can do? Fuck off will ya! 

*I have a whole kitchen full off muppets! ( ha ha så jävla bra....)

*Fuck off u ugly cow!!

*Go and lose some weight u fat lazy bastard!

*U fucking donkey!

*Switch off and shut it down! NOOOOW!

*Get back to the dorms!

***********
 

Good night and Fuck off!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0