Sådär ja. Nu åker tåget mot Bräcke. Julaft...

Sådär ja. Nu åker tåget mot Bräcke. Julafton idag. Känns inte det minsta och känns ju inte direkt som jag har lust att fira- ett dygn efter pappa somnat in.. Satt och storgrinade igår kväll. Haft svårt att ta in det, att pappa inte finns mer. Han lider iaf inte längre vilket är skönt och visst var det nog det bästa. Det jag är mest ledsen över är att han dog i sånt dåligt skick och i ett sjukhusrum utan sin kära katt. Hans katt var ju nästan allt för honom.Minnet av synen av honom är hemskt jobbig, eller snarare jobbigast. En gulvit kropp, avmagrad, och fullpumpad av morfin. Men nu sover han och jag tror ju att själen går vidare när kroppen av kött och blod gett upp, så hoppas han kommer och spökar för mig. ;) Nu säger jag kram till er alla, och tänk på att ta till vara på era kära och visa dom kärlek och respekt så länge dom finns i livet..


Kommentarer
Postat av: Helene

tänker massa på dej och önskar att du får en så bra jul som möjligt!

2010-12-24 @ 08:59:55
URL: http://ninniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0