Umgås med filip 14år och alicia 12 och klo...

foto568 (MMS)

Umgås med filip 14år och alicia 12 och klockan är närmare två, Wilma la sig för längesen.. :( Syrran kom just å sa till alicia att gå och lägga sig men jag och filip är uppe fortfarande! :) han pratar i telefon med sin ex-tjej och jag och alicia har lekt miami ink typ. Alicia har målat vidare på min vadtatuering, och en stor blomma på min överarm, jag har ritat två rosor och en dödskalle och vågor på hennes vad. Rätt nöjd med min första Tattoo med tuschpennor :) ja hopp, ska väl snart lägga mig, ska försöka få Filip att spela gitarrhero eller vad det heter, har gjort det en gång med staffan o rosse och det var så jäkla kul! Om inte annat imorgon, filip har nog snackat över en timme redan och jag dricker lite rosé. Blir väl sängen snart, idag eller imorgon fyller Syrran år och då blir det tydligen grilla. Har inte grillat på flera år typ så det blir kalas :) Puss o kram från mig till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0