Första park-bänks-ölen!

Puh.

Haft några smått hektiska dagar i Östersund och en i Bräcke och nu känns det skönt att vara tillbaka i Fjollträsk.

Igår tog jag och Cindy å M&Co första park-bänks-ölen och rosévinet, nere vid vattnet nedanför Eriksdalsbadet, hade jättetrevligt, sen åkte vi vidare och satt hos André nån timme innan jag och C gav upp och åkte hemåt med varsina tåg.

*****
Nu lagar jag korvstroganoff med mathavre och går på crosstrainern en minut åt gången emellanåt, börjar fan bli svettig här.. Går i mina "foppa" och vanliga kläder, va fan- tränas hur det tränas vill. ;-)

Några minuter är bättre än inget och jag klarar bara max 10 minuter än så länge, och nu funderar jag på hur jag fan ens klarade det härom dagen.. puh**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0