upp å hoppa!?

Solen skiner, det stormar, har god lust att lägga mig ner och sova lite- men ska klä på mig och gå ut istället och posta brev och ta en motionsrunda! Måste försöka må bättre och bli piggare, och motion bör ju hjälpa till sägs det även om det är riktigt svårt att ta sig ut för mig. Svårt att förklara, men jag "vaknar" inte till förräns framåt kvällen, så dagtid får jag verkligen draaa mig själv ut.

Annars är det faktiskt rätt bra just nu, även om jag är trött i grunden. Låter kanske konstigt. ;-) Haft en myspropp hos mig och ser fram emot helgen då Cindy å Jeanette ska firas in då J har fyllt år och C fyller på lördag. Så vi ska ut å partajja.

Nä tjing. Ska försöka kliva upp härifrån nu, annars tar jag mig aldrig ut innan solen försvinner....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0