sov som skit i natt!

3 små glas vin gjorde inte susen tyvärr, usch vad dåligt jag sovit senaste månaden. Riktigt kasst! :( Var iaf och hämtade upp la familia på T-c förut idag kl 11, syrran, mamma, wilma och lea. Sen bar det hem för lite lunch och tjatter, och ett samtal kom om att min mormor gått bort. Äntligen har hon fått somna in, 88 år gammal, men det var det bästa som kunde hända ändå, för hon levde inte bra sina sista år. Lite tårar från oss alla, sen en sedvanlig tur i Gamla stan, eller Gamla Dam som Lea tyckte dom sa på tuben dit..

Nu är jag SÅ trött, skulle vara gudomligt att få somna nu. Ska iaf göra ett försök. Hela gänget sover här i natt, men sen sover dom två nätter på hotellet vid Globen. Skönt- ärligt talat- det är för trångt för att alla ska bo här.. :/

Haft en bra dag överlag, men tyvärr saknar jag och tänker på någon alltför mycket, så jag är inte riktigt med så att säga, i tankarna.. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0