LCHF

Varit på promenad till Skanstull med en liten avstickare å hälsat på några grabbs på vägen.

Nu står jag och lagar biff och har gjort coleslaw- att jag inte gjort det förut??- sjukt gott!! Har bestämt mig för att prova en ny matväg som ska vara så bra, och har för mig det ska vara extra bra för människor med adhd och liknande.. Syrran nämnde Annika Dahlqvist diet när hon var här, och jag kollade upp det och ska köra lite med det nu, det är nästan som GI-metoden, men jag kommer försöka köra helt utan bröd, pasta, ris, potatis, majs m.m. så gott det går. Svårt för en inbiten smörgåsmänniska som mig, men jag ska gå ner i vikt, så är det bara. Måste. Trivs inte alls med mig själv nu. Måste komma ut och röra på mig varje dag också, helst, även om det är motigt ibland.

Nu ska jag avnjuta lite biff å sallad nu. JAMmie!

Low carb High Fat! Nu kör vi!
 Coleslaw

Kommentarer
Postat av: Glitterskatan

Fasiken vad inspirerad jag blir. Vill testa jag med, håller tummarna för dig snygging.

2009-09-22 @ 15:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0