FK överraskar!!

En kvinna från försäkringskassan ringde idag och tro det eller ej så ska jag få en första utbetalning på ONSDAG. Jag var tvungen och fråga om det var sant, oooonsdag, nu på onsdag??? Sen skulle jag få en personlig handläggare.. och nåt brev hem.. antagligen där det som vanligt står att "DU-SKA-FAN-INTE-VA-SÅ-JÄVLA-SÄKER-PÅ-ATT-DU-FÅR-PENGAR-FRÅN-OSS-INTE-BARA-SÅ-ATT-DU-VET"...

I vintras tog det 2½ månader innan jag fick en krona, innan nån hörde av sig överhuvudtaget.......

SHIT. Förbättrat sig lite kanske.. i HOPE! och apropå HOPE så ska jag nu strax gå ner till Jinx Tattoo och fylla i min tatuering som färgen lossnat ifrån.

Kan ju hoppas Kim är lite mer försiktig med nålen än vad hårdhänte Rigo var.......


Kommentarer
Postat av: Sandra Adolfsson

Jobbigt de där med FK. Förstår inte folk som orkar jobba där:) Ska sanningen fram så skäms jag fan över att säga vart jag jobbar!!

2009-09-15 @ 20:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0