Äkta vänner växer inte på träd!

Gick och la mig igår med sprängande huvudvärk redan strax efter 22. När jag vaknade i morse var inget förändrat, det sprängde fortfarande, och inga värktabletter hemma. Fick messa Cindy å säga att jag inte orkade ses och gå på stan som tänkt. Då får jag tillbaka ett mess att C är på väg till mig med värktabletter. Så vips en stund senare så dyker hon upp med choklad, vindruvor och Magnecyl koffein.

Fan vad gullig du är!! Vänner som dig växer inte på träd!
 



Magnecylen fick mig liite lite piggare, och jag fick tvinga mig själv att hänga med C till Globen för att få ut lite pengar då mitt Visa inte kommit än och jag inte orkade gå på banken.. Men sen orkade jag trots feber faktiskt ta en runda i Globen och en kortis i Ringen, sen blev jag helt slut. När jag kom hem och tagit på mig mysbrallorna redo att käka och äntligen vila så inser jag att jag glömt köpa kattmat.. suuuuck! Så det blev till att gå ut igen direkt ner på kiosken å köpa några burkar mjukmat till missarna, sen fick jag äntligen käka mat, vila i soffan, käka vindruvor och choklad och kolla på Idol.. Hade ju planerat in att åka till Jeanette på födelsedagsfest, men tyvärr fick jag avboka det med min feber å mitt snorande. :( Såklart bara för att man har saker inplanerade både fredag och lördag en enda jäkla helg i månaden så blir man dålig. Så typiskt. Hoppas verkligen jag orkar gå imorgon när Cindy har fest, annars har jag missat både J:s fest och hennes och det vore förjäkla trist. :(





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0