Och så var det fredag igen.

Strålande väder, och jag borde gå ut. Vet inte riktigt vad jag ska göra bara. Vaknade med väldigt ont i halsen idag bara för att jag funderat hela natten på att gå och träna, så nej ingen träning på maskin iaf. Men en promenad borde ju funka iaf.

Att det ska vara så svårt att ta sig ut.

Blir så glad varje gång nån kompis är ledig och kan göra nåt, så jag kommer iväg på nånting överhuvudtaget, annars är det lätt hänt att jag blir hemma för jag känner ingen ork och ingen motivation att ta mig ut om jag inte har något planerat. Jag blir glad av en kaffe på söder, vad som helst, nånting socialt, en promenad i solen.. men näe, jag går ut själv och gör nåt, som vanligt.

Tack Cindy för igår iaf och tack för att du alltid finns där för mig!

Jorå så att eee- hare bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0