Menlösa veckan.

Det blev inte som jag tänkt mig idag- det blev det verkligen inte!!

Tog tåget, hoppade av vid medis, gick till Willys hemma, och handlade allt onyttigt man kan tänka sig på en gång. Gick runt noga och länge, ska jag eller ska jag inte!? Eller jag kanske inte kan kalla det så noga eftersom jag köpte Pringles, lösgodis, mörk choklad och dessutom tunnbröd. Fan- det kanske inte är så bra med diet ändå, förbjuder man sig själv saker så får man ryck ibland och vill bara ha ALLT istället... eller så får jag skylla på att jag har menlösa veckan- ja det får jag skylla på. Orkade inte gå hem ens utan plankade på tåget tillbaka igen..

Usch på mig, det där var väl inte bra? Nej Sara det var det inte men du tar igen det!

Damn it I´m bad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0