Korv mé bröd..

Annars då? Jag och C var i Skäris igår och kollade runt lite. Hittade faktiskt en billig top på NewYorker (fantastiskt rolig affär som bara finns i Skärholmen såklart..) Sen gick vi till Ikea och där blev det lite ljus, 6-pack vanliga tråkiga vinglas och smågrejjor, sen avslutade vi med två korvar med bröd och läsk. MED BRÖD. Usch vad jag fuskat denna vecka.


Apropå vinglasen så funderar jag på att skaffa glasfärg och göra något roligt av dom själv och släppa fram kreativa jag.. Får väl se hur det går..

Skål!- höll jag på att säga.. det enda jag skålar i, trots nya vinglas, är bubbelvatten..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nähädu! New Yorker finns i Nacka Forum också.

2009-10-18 @ 19:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0