jo vars

Här sitter jag och forskar lite i olika mediciner på nätet. Så roligt man kan ha en lördagskväll. Idag har jag inte ens varit ute, förutom på balkongen då, och vet inte om det blir en innedag idag helt och hållet. Kunde inte sova i natt trots att jag kände mig supertrött och trots en sömntablett så jag kom på att jag inte satt upp mitt nya duschdraperi.. så jag gjorde det mitt i natten. Inte alla som gör sånt kl halv tre på natten. ;-) Men det blev jättefint. Nu funderar jag på att skaffa plastfilm i svart och kanske guld och sätta över det blåa fula kaklet på toan som jag ogillat sen jag flyttade in för över 4 år sen.. tänkte ta ett foto och visa, men sist jag försökte föra över bilder från mobilen till datorn så funkade det inte helt plötsligt. Ingen kontakt via usb-kabeln. :( ska prova igen, annars måste jag väl köpa en ny sladd..

Nä, nu ska jag göra något, kanske titta på en film och käka lite godis som jag köpte igår, eller dansa lite och träna lite med hantlarna först. Börjat "boxas med mig själv"- i luften- här hemma och det är skitkul och känns som jag förändrats lite i kroppen, både magen och armar och sen gör jag ju knäböj och en massa annat kul också som får fram formen på benen igen.. :)

ciao bellos å bellas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0