Vampyrerna i Dalen

Varit sjukt trött sen L åkte hem. Sov hela måndagen efter hon åkt, när jag väl klev upp kl 20 på kvällen, så var jag vaken en timme, sen slocknade jag i soffan igen en timme och hörde inte ens när det knackade på dörren när jag fick besök och kramar av en saknad M. Igår var jag också supertrött och helsnurrig hela dagen men ändå uppe i varv, så somnade strax före 4 i natt.. Vaknade 6:30, messade fram å tillbaka med M från kl7, som peppade mig att ta en kopp kaffe, kliva upp och gå och ta dom där blodproverna när jag ändå var vaken.. Så har sovit 2,5 timmar, åkt till Dalens VC där laboratorieteknikerna, som dom så fint heter, (vampyrerna) sög ur mig lite blod, sen handlade jag lite och promenerade hem. Nu sitter jag som i en dimma och har kollat lite på tv och käkat frukost.. 

Måste sova lite nu.

Intresseklubben antecknar va!? *superspännande*

By the way kollade jag och Linda på Twilight i söndagsnatt, superbra film måste jag säga, som jag missat helt. Förmodligen för att jag inte brukar gilla vampyrfilmer så överdrivet mycket, men den här var lite moderniserad kan man ju säga, så nu ska jag ta med mig nån och gå på 2:an på bio tänkte jag, ja om jag nu får mina pengar på fredag....

bye for now on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0