Frenetisk onani?

Ja och dom där nya sömnisarna glömde jag såklart att hämta ut när jag shoppat kläder å mat. Förresten vad jag så trött att jag inte orkade, så det får bli imorgon. Ska iväg nån dag och ta blodprover också. Oh så rolisch.. :/

Jag var tvungen att logga in igen nu för att berätta en till sak, särskilt till dig Sandra.... moa hahahahaha. Vid nåt tillfälle där när han frågade vad jag gör på dagarna, så skrattade jag och sa vad jag gör, och sen var jag bara tvungen att påpeka det där med att "onanera som frenetiskt hela dagarna" var jäkligt roligt sagt av honom förra gången.. ha ha ha. Då vart han också tvungen att skratta och sa lite generat; 

-Jaså du tyckte det va? ha ha ha, så det var inte din grej, nähäpp. ehrm. *host* men det finns faktiskt dom som har problem med det även om det låter roligt..

varpå mitt svar blev;

-Nä om det var så väl ändå...

;)




Kommentarer
Postat av: Sandy

Hahaha! Fan vad roligt!

2009-11-16 @ 12:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0