Cinnamon is the shit!

Hittade kanelrökelser idag när jag var på stan efter mitt läkarbesök på finsidan..

Åh vad jag har letat! Äntligen! Luktar ljuvligt mysigt!

..och så har jag inhandlat årets första julklapp som går till syster + en turkos buddha som jag velat ha länge som var nedsatt i pris. Så nu köpte jag den. Ska väl ta fram staken också och sätta nånstans och så får vi se var den nya Buddhan passar in..

Nu är massa värmeljus tända, rökelsen på, staken skall tas fram och jag har käkat saffrans-bullar, såna med mandelmassa i, och mjölk.. mmmm, det var gött. Julmust har också inhalerats höll jag på att säga. Invigts kanske låter mera rätt.... ;)

The Christmas Is On!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0