Oops, jag glömde att deklarera- igen. :(

Nån fler än jag som-åter igen-glömt att deklarera?

jag är så förvirrad... suck..

Glömde det förra året också, men då kom jag på det i slutet av maj.. nu är det iaf inte så sent som då, men jag fick faktiskt inte betala något extra för att jag deklarerade försent, så får hoppas på det bästa nu också... annars är det väl en tusing man får betala extra.. Men men, jag får ändå betala tillbaka, som vanligt. Är ju tyvärr så när man varit arbetslös och sjukskriven och jobbat om vartannat, det dras lite konstigt och jag är beredd på det varje år.. men det är ofta inga stora summor som tur är. I år blev det lite över tusen, men det finns ju undanstoppat en del som jag får ta av till det, även om det är trist såklart att behöva betala den satans skatten..

Kommentarer
Postat av: Glitterskatan

AJA BAJJA! Nu kommer skattegubbarna och tar dig haha... Jag var snabb att deklarera,kanske mest för att jag får tillbaka 10 lax... Inte varje dag det händer precis.

2009-05-12 @ 18:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0