Oj!!

Jag har försummat er igen.. Fy på mig!
Men jag har haft roligare saker för mig- och det känns väl bra kära vänner- att ni får höra att jag haft det relativt bra ändå!? :)

Sen har jag haft en sjukt deppig vecka också, förra veckan.. men jag kämpar på..


Snart utlandsresa troligen. Tveksam till om jag verkligen SKA.. när jag inte ens har något jobb och speciellt många a-kassedagar har jag inte heller kvar.... :( Och jag kan inte leva utan en buffert- men alla pengar går ju inte åt på en vecka och en billig sistaminuten.. Oj oj oj vad jag är velig just nu, men står inte heller ut med tanken på att sitta arbetslös hela sommaren, eller jobba hela sommaren utan att få göra nånting roligt en vecka iaf...  

*Velar*
 

Kommentarer
Postat av: Glitterskatan

Klart du ska ut och resa :)

2009-05-26 @ 12:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0