KAFFE!?

..har jag märkt att jag faktiskt blir lite piggare av när jag dricker det på "morgon-kvisten". Vill dock inte bli beroende av det- som så många blir som bara m-å-s-t-e ha kaffe hela tiden, tror inte det är bra för kroppen, och man får gula äckliga tänder och äcklig kaffe-andedräkt! Usch vad jag hatar kaffe-andedräkt, så jävla vidrigt!.. Hade ett X som jämt kom hem från jobbet och luktade gammal kaffe-sump i käften. Åh fyyy fan vad vidrigt- jag ryser när jag tänker på det.. inga namn nämnda.. Men vissa luktar verkligen skit när dom druckit kaffe. (Tur nog luktar inte M det när han är här.. haha. För vi dricker jämt kaffe ihop om han sovit över. <3 och nu saknar jag honom i skrivandets stund, men men vart var vi nu igen?)

Okej detta om detta........ vi lämnar kaffevärlden, kaffeandedräkter, kaffegula tänder och kaffets verkan på gott och ont!

Klev upp kl 14 idag igen.. Trots att jag somnade när jag la mig. Varit så sjukt trött sista tiden, och både igår och idag klev jag upp vid 14. Hemskt det känns, även om jag ibland sover till 17 vintertid... d_e_t är hemskt om något! Det är dock pissväder idag också, så det kvittar väl lite även om jag helst inte vill sova så länge när det är vår..och ljust ute.

Men jag är halvförkyld nu, hostar å krasslar och snorar, och det är fortfarande massoooor av pollen,
så jag får väl acceptera att jag är trött just nu.. bara. Som om jag inte är TRÖTT hela jävla året då redan?? S_U_C_K!

Jobbet jag satt och skickade intresseanmälan till igår, har svarat idag,kul som fan!! Hon frågade vilken STAD jag bor i, för dom finns nämligen i både sthlm,gbg och malmö eller nåt sånt.. så jag svarade och hon skulle vidarebefordra, så nu får vi se om det händer nåt med det..

Glad+trött= träna+kaffe!

(det får bli mitt mål idag)

tjing!



Kommentarer
Postat av: triana

:) roligt vad folk kan tycka olika ,

själv tycker jag folk som har kaffi andedräkt luktar så gott?

.. eller är det beroendet som gör lyser igenom kanske . . :P

2009-05-19 @ 16:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0