Inge sugen alls!

Inte på nånting, nästan inte ens ädelost.. Eller nu överdrev jag, ädelost går alltid ner i min mage.. haha. Nä men är trött, känt mig trött senaste veckan och inte riktigt i form som jag var och som jag vill vara.

Tror det är pollenet, det satans gröna.

Var i parken här bakom i torsdags och firade Staffan då han fyllde år, sen hemma och tog det lugnt i fredags, sen ute i lördags i Rålis en sväng med T2+pojkvän, Cindy och några till. Sen förbi M och A och partajjade lite i lyan på fridhems en sväng. Mys-pys blev det också ja.

Idag; Trött, varit hos doktorn på finsidan. Hälsat på Jenny på Åhléns och kollat in hennes växande mage- det är en kille berättade hon! Kul kul. :) Sen lämnade jag in min nytvättade remsa hos SL och fick en ny... Ja, tror ni inte jag nyss köpt en remsa och råkar tvätta den i jeansen i  maskinen.... Tur nog var den inte bara smulor, utan "halv-hel" men ranglig och som fnöske, men det syntes var jag hade åkt så då fick jag en ny och dom rev bara av de klipp jag redan förbrukat.. *puh* Tur det.

Annars känns nacken bättre och bättre. Det spänner fortfarande, men ytterst lite, och jag tvättar och smörjer som man ska. Har fått fina komplimanger för den, och känner mig mer och mer säker i den. Ska bli nice att se den när den är hel-läkt, och fin, nu börjar den flagna av färgen och skorpa sig..

Ja det var väl det hela. Inget roligt alls. Ledsen att göra er besvikna, men jag känner mest för att slappa runt och inte alls för att skriva just nu..

See ya later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0