Hej kissar!

Jag hade en rolig onsdag då jag vinade lite med Cindy, sen träffade vi upp Annette och hennes sambo Märta och gick på Kvarnen tillsammans. Vem är Annette? Jo det är min låtsassyster jag inte träffat på säkert 15 år. Helt sjukt roligt att ses och vi hade otroligt mycket att snacka igenom och ta igen. Kändes som jag missunnade Cindy den kvällen, men det blev svårt att vara social med alla och jag och A hade så mkt att prata om. Sorry C. ;-)

Igår hade jag en riktig jäkla bakisdag, då natten blev lång med låtsassyrran å co. Sen mot kvällen kom M och A förbi och vi satt lite i parken utanför på en filt, dock fick det räcka med cola light för min del, medans herrarna avnjöt några öl. Solen gick dock i moln innan jag ens hann komma dit så när kylan kom gick vi in till mig och lyssnade på lite härlig reggae, snackade skit, käkade pasta och kollade på film; Gran Torino med Clintan. Kan jag varmt rekommendera, mycket bra film och med ett fint budskap! Tårarna kom på slutet, trots att jag hade sällskap av två karlar i soffan.. 

A drog hem med sista tåget och M stannade kvar och höll om mig hela natten, och idag kollade vi på Prison Break tillsammans och drack kaffe, som vanligt typ.. ;-) Sen drog han vidare, och jag fick jordens skitdag. Vet inte, bara mått skit idag, antar att det var min andra bakisdag från i onsdags, känt mig så himla sårbar och gråtfärdig hela dagen, ingen kul känsla, och egentligen har jag inget att vara ledsen över direkt, förutom att jag är arbetslös då och börjar ledsna fruktansvärt mycket på att inte ha något att göra. :(

Men men. Fick ett tröstande sms av M min som värmde mitt i skitkänslan iaf.

Ikväll har jag mått lite bättre. Gick en sväng på affären och köpte lite gotta i form av blåmögelost-oliver, vitlöksoliver och chilioliver, vindruvor, brie, avocado, gurka och morötter. Inget direkt jätteonyttigt faktiskt. Yeahjjj! =)

Nu är jag aptrött och sängen väntar. Ska bli grymt skönt, men det var skönare igår med en varm famn som kramade mig hela natten och dagen.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0