Här sitter jag och tårarna rinner..

till serien Hitta Hem på tv4.

Är så känslig när det gäller djur och blir så upprörd över hur människor kan behandla sina "medmänniskor" så illa.
 :( Stackars Sofie, en jättefin blandras som fick avlivas för att benen vuxit sig alldeles sneda då hon fått växa upp i en liten bil utan mat och kärlek. Så hon skulle inte haft något värdigt liv med den kroppen tyvärr, utan mest problem. Sorgligt. Vill inte ens tänka tanken på hur många djur som far illa i världen..

USCH för såna människor, eller ska man kalla dem okänsliga odjur!?


Kommentarer
Postat av: Glitterskatan

Ja det var jättesorgligt. Satt och grät jag med, fast på jobbet och med två åldringar sittandes bredvid mig.

2009-05-06 @ 20:35:08
URL: http:// glitterskatan.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Ja helt sjukt. Sitter och bölar mest varje dag när jag ser det.

2009-05-06 @ 21:38:11
URL: http://linsilusen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0