En röst i natten...

... sa åt mig att söka jobb som jag är ämnad för, så här sitter jag mitt i natta och har sökt jobb som det jag är utbildad inom, Make Up Artist nämligen. Har även kollat jobb inom vården idag, men nu känner jag själv att jag ska försöka fokusera på det jag verkligen kan, och vill göra. Gärna jobb som kombinerad butikssäljare/make up artist helst. För då håller på du med alla varor, t.e.x på Kicks, sen kan du ha kurser i make up vid sidan av, eller inom det stället du jobbar på. På så sätt blir det lite mer varierat och det är ett sånt jobb jag måste ha, det måste hända saker, annars blir jag uttråkad. På jobbet vill jag verkligen JOBBA- hemma kan man slöa, även om jag i mitt sista jobb bådde jobbade och slöade å drack kaffe med petrapetra å käkade bullar å diverse.....

å bla bla bal vi pratar vidare om det här imorgon för nu har jag en sömntableett i kroppen som börjat värkat, just för att jag ska ta mig upp i tid imorgon och lägga mig strax och få hoppas på att somna när jag lägg ermig nu


natt natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0