Det luktar brandrök

Det luktar brandrök i hela lyan.. Jag råkade som sagt fastna här och framför tvn och nuförtiden måste man tydligen "hoppa upp" sina brödskivor själv vilket jag glömde så dom blev kolsvarta..(och NEJ jag ska inte äta mjukt bröd-jag borde inte äta bröd alls-säl som jag är-men jag köpte bröd för jag gjorde sparrissoppa förut, och soppa betyder mjukt bröd som tillbehör, iaf för mig..

Dags att skaffa ny brödrost tror jag visst.. Den jag har nu har dock hållt länge, nån billig skit från Rusta som jag haft sen jag flyttade hemifrån för sisådär en 16 år sen... Bra skit trots allt-right!?

En sån här vore nåt att stoltsera med för kitty-lovers som mig :)



Nej nu blir det 2 rostade mackor och té, lite beta, mer Jason och sen kanske sängen. Det vore ju nåt det med.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skaffa en sån brödrost, jättesöt. Men du fyller ju snart år, kan ju önska dig en :)

2009-05-17 @ 22:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0