yepp!

Ja, tränat för andra dagen i rad idag! Körde bara 20 min nånting på crosstrainern, för jag höll som vanligt på att avlida av svett, och ville inte svetta ner gymmet senare när jag skulle styrketräna också- men jag måste säga att konditionen inte är så dålig som jag trott den är, den är ändå jäkligt hyfsad för att inte ha gymmat på ett år! Måste vara sommaren och höstens promenader och cykelturer till och från jobbet som gjort mig lite i form iaf.. eller i form, ehm jag menar lite mer konditionerad än inte..



Kommentarer
Postat av: Sandy

Om han visar sig där är det bara och ringa så ska jag ge honom på käften...lips are nicer utan utfyllnad =) If you know what I mean? Krääääm!

2009-03-04 @ 13:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0