Stolen

1.Stänger du av mobilen när du sover? Stänger av ljudet, är jag riktigt trött stänger jag av hela skiten.

2. Vem såg dig senast naken? Det börjar på Karl- och slutar på Johan
3. Hur såg du ut på högstadiet? Jävligt ful om jag får säga det själv... Blommade upp i gymnasiet och blev skitpopulär dock.. det var tider det.. ;-)
4. Hur kommer du se ut om tjugo år?
Förhoppningsvis mer hälsosam
5. Hur var du på dagis?
Jag var dagbarn hos dagmamma- gick inte på dagis... Jag var nog rätt tam på den tiden.. gillade att spela spel, måla,  klättra i träd eller i gungställningen och att cykla..
6. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Rolig, framåt, jobbar hårt- men dålig på att samarbeta.. Är en ensamvarg som tycker själv är bäste dräng...
7. Har du celluliter?
Det har jag och jag hatar dom!
8. Biter du på naglarna?
Nej men på fingrarna och skinnet runt naglarna.. Dålig vana... :(
9. Har du något handikapp?
Under utredning...
10. Är du rädd för att få hängbröst?
Då jag alltid haft fasta så- hell yes I am!! eller nej, rädd är jag väl inte, men ser inte fram emot det..
11. Tror du att Gud är en man eller en kvinna?
Tror inte på gud..
12. Svär du?
Alltför ofta tyvärr..
13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
Om dom är trevlig mot mig så!
14. Hur homo är du på en skala 1-10?
jag är väl lite halvgay som alla andra i stockholm
15. Tror du på utomjordingar?
Yes! Iaf på liv utanför jorden..
16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Kebab m ris, stark och vitlökssås från något av kebab-haken i Östersund, det levde jag på i några månader gratis när jag jobbade där, så det kan jag nog tänka mig att äta vidare livet ut.. hehe.. och nej, jag blev inte speciellt tjock..
17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Blodigt kött.. eller kokta ägg- usch!!
18. Har du blivit arresterad?
NJaee hm- åkt pling-plong-droska till fyllehäcken på kronoberg i bojjor iaf.. (vilken merit va!?)
19. Ljuger du?
Nej! Nån vit lögn kanske ibland till mamma för att inte göra henne orolig..
20. Har du kysst en polis?
Nej men hade god lust att kyssa den snygga konstapeln som släppte ut mig från kronoberg på morgonen... :)
21. Är du rädd för Securitasvakter?
Näe, men jag gillar dom inte.
22. Har du någonting att dölja?
Inte speciellt mycket tror jag.. är rätt öppen med det mesta.
23. Vad har du på din nyckelknippa?
Nycklar
24. Är du/har du varit gift?
Icke
25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojk-/flickvännen från krogen?
Om jag hade haft en pojkvän, ett körkort och en bil, ja.
26. Kan du laga cyklar?
Nä jag cyklar mest omkring..
27. Kan du fixa med bilar?
Kan skrapa bort is på rutan..
28. Brukar du köra om?
Ja, med cykel..
29. Kan du baka bröd?
Ja
30. Vet du hur man frostar av en frys?
Men hallå!? såklart...
31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
Lost, tillsammans med Sawyer såklart.. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0